بازی های موبایل

معرفی بهترین بازی های موبایل

بازی های موبایل

معرفی بهترین بازی های موبایل

۱۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

روز گذشته یکی از کاربران ردیت تصویری را به اشتراک گذاشت که با استناد بر آن می‌توانیم بگوییم قیمت گوگل پیکسل ۵ پایین‌تر از آن چیزی است که انتظار داشتیم و این می‌تواند خبر بسیار بدی برای پرچم‌دارهای مقرون به صرفه مانند گلکسی اس ۲۰ باشد.

علی‌رغم استفاده از بهترین دوربین‌های موجود، پیکسل‌ها هیچوقت نتوانستند در بین دیگر گوشی‌های هوشمند بدرخشند و موفقیت چشم‌گیری را برای گوگل به ارمغان بیاورند. معمولا قیمت این گوشی‌ها نیز در مقایسه با امکاناتی که ارائه می‌دادند زیاد بود و لذا تمام جذابیت‌های این محصول نادیده گرفته می‌شد. اما گوگل ظاهرا سیاست خود را تغییر داده و قصد دارد محصولاتش را با قیمت معقول‌تری راهی بازار کند. حداقل این چیزی است که از نظرسنجی اخیر این شرکت می‌فهمیم.

گوگل اخیرا از کاربران پرسید «اگر تنها یک انتخاب داشته باشید، کدام یک از پیکسل‌های زیر را خریداری می‌کردید؟» در پایین آن نیز جدولی وجود داشت که قیمت دو گوشی معمولی و بالارده پیکسل را نشان می‌داد. شرکت‌ها معمولا از اینگونه روش‌ها برای ترغیب کاربران جهت خرید محصولات خود استفاده می‌کنند و خب اگر این نظرسنجی واقعی باشد، بنابراین احتمالا شاهد ارزان قیمت‌ترین پیکسلی خواهیم بود که تاکنون راهی بازار شده و این مسئله می‌تواند برای بسیاری از شرکت‌ها خبر بدی باشد.

بیشتر بخوانید: عملکرد فوق‌العاده پیکسل ۴a در مقایسه با پیکسل ۳a XL و پیکسل ۳ XL

در این تصویر دو گوشی وجود دارد که یکی از آن‌ها «گوگل پیکسل» با بدنه پلاستیکی و هدفون ۳.۵ میلی‌متری است که ۳۴۹ دلار قیمت گذاری شده و دیگری هم یک گوشی با نام «پریمیوم گوگل پیکسل» است که طبق نوشته، بهترین دوربین را در نوع خود دارد و از شارژر بی‌سیم و استاندارد ضد آب بهره می‌برد. این گوشی تنها ۶۹۹ دلار قیمت دارد که خب انتظار چنین قیمتی را نداشتیم.

اولین گوشی قطعا پیکسل ۴a است. محصولی که هم از بدنه پلاستیکی بهره می‌برد، هم جک ۳.۵ میلی‌متری دارد و هم با قیمت ۳۴۹ دلار راهی بازار خواهد شد که البته در مورد قیمت فعلا همه چیز قطعی نشده اما در همان محدوده قرار دارد. هفته گذشته وب‌سایت ۹to5Google ادعا کرد گوگل گوشی میان‌رده خود را ۵۰ دلار ارزان‌تر از آیفون SE 2020 و با قیمت ۳۴۹ دلار راهی بازار می‌کند و خب به نظر می‌رسد این شرکت با این کار خواسته فاصله زیاد ایجاد شده بین پیکسل ۴a و آیفون SE را که به خاطر پردازنده قدرتمند A13 هست به نوعی جبران کند.

هنوز نمی‌دانیم «پریمیوم گوگل پیکسل» قرار است در نهایت چه گوشی باشد اما با استناد بر شایعات اخیر احتمالا این محصول همان پیکسل ۵ است. اگر این فرض درست باشد، بنابراین گوگل پرچم‌دار بعدی خود را ۱۰۰ دلار کمتر از پیکسل ۴ که پاییز سال گذشته با قیمت ۷۹۹ دلار راهی بازار شده بود عرضه می‌کند. مهم‌تر اینکه با این برچسب قیمتی، پیکسل ۵ تقریبا هم قیمت آیفون ۱۱ شده و از طرفی ۳۰۰ دلار از گلکسی اس ۲۰ نیز ارزان‌تر خواهد بود. شاید اگر گوگل عجله نکند و همزمان با سری آیفون ۱۲ از این محصول رونمایی کند، بتوانیم آن را حتی رقیبی جدی برای آیفون ۱۲ بدانیم که گفته می‌شود با قیمت ۶۴۹ دلار راهی بازار می‌شود.

اما گوگل برای پایین‌تر آوردن هزینه مجبور است تعدادی از قابلیت‌های جذاب نماینده مورد انتظار خود را کاهش دهد. اخیرا خبری منتشر شده بود مبنی براینکه دیگر در این گوشی‌ها شاهد چیپ سولی و در نتیجه ژست‌های حرکتی نخواهیم بود. قابلیتی که اگرچه جذاب اما آنقدرها کاربردی نبود که کاربر را مجاب به پرداخت هزینه زیاد کند. اما حذف رادار سولی مسئله مهمی نیست. بیشترین چیزی که شاید در خرید پیکسل ۵ کاربران را دو دل می‌کند، احتمال استفاده از پردازنده میان‌رده است.

 

بیشتر بخوانید: چرا گوگل نباید قابلیت جذاب Motion Sense را به پیکسل ۵ بیاورد؟

بدیهی است پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ قیمت گوشی‌ها را به شکل چشم‌گیری افزایش می‌دهد و اگر گوگل بخواهد از آن به عنوان قلب تپنده پرچم‌دار جدید خود بهره ببرد اصلا نباید شاهد چنین برچسب قیمتی باشیم. شایعات حاکی از آن است که گوگل برای کاهش هزینه از اسنپدراگون ۷۶۵G یا در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن از اسنپدراگون ۷۶۸G در محصول خود استفاده می‌کند.

طبیعتا اسنپدراگون ۸۶۵ از نظر توانایی پردازشی و گرافیکی یک سر و گردن بالاتر ایستاده اما این چیپ‌ها هم به خوبی از پس تمام نیازهای کاربران بر خواهند آمد. اما اگر قرار باشد آیفون ۱۲ یا حتی آیفون ۱۱ در همین محدوده قیمتی قرار گیرند، آنوقت انتخاب نماینده گوگل هیچ جذابیتی برای کاربران نخواهد داشت مگر اینکه شخصی سیستم‌ عامل اندروید را ترجیح دهد و یا گوگل قابلیت‌های منحصر بفردی را با پیکسل ۵ عرضه کند.

پردازنده‌های میان رده کوالکام از مودم ۵G داخلی بهره می‌برند و این یعنی پیکسل ۵ حداقل از نظر سرعت اینترنت چیزی کمتر از باقی رقبا نخواهد داشت در حالی که از لحاظ قیمت در محدوده معقولی قرار می‌گیرد. فعلا چیز بیشتری درباره گوشی‌های گوگل در اختیار نداریم اما با شناختی که از این شرکت داریم، قطعا تا چند روز دیگر خبرهای بیشتری در رابطه با آن‌ها می‌شنویم.

تا اینجای کار می‌دانیم پیکسل ۴a تا یک ماه دیگر وارد بازار نمی‌شود و در مورد پیکسل ۵ هم احتمالا باید تا پاییز سال جاری منتظر بمانیم.

https://www.digikala.com/mag/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-5-%d9%81%d8%a7%d8%b4-%d8%b4%d8%af%d8%9b-%d8%ae%d8%a8%d8%b1-%d8%a8%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9/

  • هرمان یوسفی
  • ۰
  • ۰

خرید ارزان کوپن بازی area f2 از سایت معتبر

شما میتوانید با توجه به نیاز خود هر مقدار کوپن اریا اف 2  که میخواهید خریداری کنید. تیم موجو شاپ اکانت بازی شما را در کمتر از 20 دقیقه شارژ خواهند کرد.

در صورتی که کوپن تخفیفی در لیست بالا موجود نبود ، با شماره های پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا در بهترین صورت کوپن شما خریداری گردد.

سوالات متداول خرید کوپن بازی اریال اف 2 :

  1. بعد از خرید کوپن بازی اریا اف 2، اکانت بازی من در چه مدتی شارژ میشود؟

پاسخ : بعد از خرید و دریافت شماره سفارش ، اکانت شما در کمتر از 10 دقیقه شارژ خواهد شد.

  1. آیا قبل و بعد از خرید کوپن؛ پشتیبانی سایت اماده پاسخگویی به سوالات من میباشد؟

پاسخ : بله. در صورت نیاز میتوانید با شماره های پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

  1. ساعات تکمیل سفارش و پاسخگویی سایت موجو شاپ چگونه است؟

پاسخ : تیم موجو شاپ ، 24 ساعته حتی در روز های تعطیل سفارش خرید کوپن بازی شما را انجام داده و پاسخگوی تمام سوالات شما خواهد بود.

  1. چطور به سایت موجو شاپ اعتماد کنیم؟

پاسخ : سایت موجو شاپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی معتبر 2 ستاره و همچنین در ستاد ساماندهی رسانه های دیجیتال ثبت شده میباشد.

لذت خرید سریع جم و پشتیبانی قدرتمند 24 ساعته در سایت موجو شاپ

معرفی و بررسی تخصصی بازی اریا اف 2

Area F2 – Global Launch سری بازی های اکشن است استودیو بازی سازی Qookka game طراحی و منتشر شده و تا به امروز بیش از چندین میلیون بار در سراسر جهان دانلود و اجرا شده و توانسته طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد. با ما همراه باشید تا کمی در رابطه با اجرا و داستان بازی صحبت کنیم و اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم.

داستان بازی به این شکل است که حدود ۲۰ مامور ویژه در این بازی حضور دارند، که شما می توانید هر یک از آنها را که دوست دارید انتخاب کنید، هر یک از این شخصیت ها دارای ویژگی ها و توانایی های خاص و منحصر به فردی می باشند علاوه بر این هر یک از این ۲۰ شخصیت می‌تواند در ۲ حالت مختلف( مدافع، مهاجم) بازی را اجرا کند و سپس با دیگر کاربران به رقابت بپردازد. چالش های بسیار زیادی را باید پشت سر بگذارید و با حریفان بسیار قدرتمند و حرفه ای روبرو شوید.

نکات و ترفند های مهم بازی

پس از اینکه شخصیت مورد نظر را انتخاب کردید مسلسل خود را بردارید و تمامی موانعی که بر سر راهتان قرار دارند را از بین ببرید حتی می توانید در برخی از مکان‌ها برای دشمنان خود مین به کار بگذارید.

رقیب های شما می‌توانند دیوار های دفاعی خود را تقویت کنند تا شما نتوانید آنها را شکست دهید اما شما با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار دارید به راحتی می توانید آنها را از دور بازی حذف کنید.

یکی از نکاتی که باید بسیار به آن توجه کنید شناسایی حریف های تان می باشد اگر شما بتوانید با استفاده از هواپیمای بدون سرنشینی که در اختیارتان قرار می گیرد سیگنال های اطلاعاتی حریف های خود را مسدود کنید قابل توجهی به شکست دادن آنها نزدیک شده‌اید به هر حال برنده شدن در جنگ اطلاعاتی نیز نوعی برد به حساب می آید!

انتخاب بهترین شخصیت در بازی

شخصیتی که شما انتخاب می کنید باید دارای استراتژی و تکنیک های خاص خود باشد تا بتوانید دیگر کاربران را در بازی شکست دهید، هر یک از این شخصیت ها در هر نقشی که قرار بگیرند سلاح ها و تجهیزات نظامی قدرتمند در اختیار آنها قرار می گیرد و اگر شما بتوانید در طول بازی پیشرفت کنید در نتیجه امکانات و ویژگی های شخصیتی که انتخاب کرده‌اید نیز قابلیت ارتقا داده شدن را دارد.

در طول اجرای بازی Area F2 – Global Launch شما باید به مکان‌های مختلفی بروید و با شخصیت های زیادی روبه رو شوید در این بین آیتم هایی بر سر راه شما قرار خواهند گرفت که جمع آوری آنها می‌تواند بر روی سطح بازی شما تاثیر گذار باشد.

از طرف دیگر شما می‌توانید شخصیتی را که انتخاب کرده اید به طور کامل شخصی سازی کنید و آن را با توجه به استراتژی ها و تاکتیک های خاصی که برای آن در نظر گرفته اید مدیریت کنید.

شما برای اجرای بازی Area F2 – Global Launch نیازمند اتصال اینترنتی هستید زیرا قرار است با تمام کاربران در سراسر جهان به رقابت بپردازید علاوه بر این اگر بخواهید شخصیتی شما انتخاب کرده اید توانایی های بیشتری داشته باشد باید پرداخت درون برنامه ای صورت گیرد.

گرافیک و صداگذاری در محیط بازی

یکی دیگر از ویژگی های خیلی خوب بازی مذکور گرافیک سه بعدی فوق العاده و صدا گذاری آن می باشد در این بازی به تمام جزئیات به خوبی اشاره شده و زمانی که کاربر بازی را اجرا میکند همه چیز بسیار واقع گرایانه به نظر می رسد.

یکی از نکاتی که هنگام اجرای بازی Area F2 – Global Launch باید به آن توجه کنید دستگاهی است که می خواهید بازی را بر روی آن اجرا کنید همان طور که پیشتر گفتیم گرافیک این بازی از سطح بسیار خوبی برخوردار است و اگر شما بازی را بر روی یک دستگاه ضعیف اجرا کنید در نتیجه سطح گرافیک بازی نیز برای شما کاهش خواهد یافت و ممکن است این امر کمی از جذابیت این بازی برای شما کم کند.

 

https://mojoshop.ir/product-category/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%d9%88%d9%be%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7-%d8%a7%d9%81-2/

  • هرمان یوسفی
  • ۰
  • ۰

ارزان ترین قیمت خرید جم بازی فری فایر کجاست ؟

بازی جالب و جذاب فری فایر Garena Free Fire یکی از چند بازی محبوب و جالب در سبک بازی های اکشن_بقا میباشد که توسط استودیوی بازیسازی خوش نام 111dots Studio توسعه یافته است. همانطور که طرفداران و پلیر های بازی فری فایر مطلع هستند، بازی برای پیشرفت بازیکنان، جم و ایونت های هفتگی در نظر گرفته که با خرید جم Gem فری فایر، بازیکن میتواند اسکین های جدید و جذاب بازی را خریداری کند.

خرید جم در بازی به لذت بخش شدن محیط گیم پلی تاثیر گذاشته و اکانت شمارا با ارزش کرده و از طرفی تجربه بسیار لذت بخش تری را برای شما فراهم میکند. در بازی فری فایر Garena Free Fire که به صورت سوم شخص طراحی شده است، پنجاه بازیکن در یک نقشه جزیره دور افتاده قرار دارند. در بین این 50 نفر آن کسی برنده بازی میشود که تا آخر زنده بماند و نمیرد. نکته مهم این است که برنده ی بازی کسی است که بتواند از ایده های حرفه ای بازیکنان دیگر را خنثی کند.

بازی فری فایر بصورت HD و با گرافیک بالایی توسط کمپانی سازنده، طراحی و عرضه شده است. اسکین های بازی در آپدیت های جدید بسیار زیبا و جذاب تر شده اند. برای استفاده و دریافت اسکین های سلاح، لباس و … نیازمند خرید جم بازی Free Fire هستید که البته دیگر نگران خرید جم Gem بازی فری فایر خود نباشید. ما در سایت موجو شاپ با ارائه بهترین خدمات پشتیبانی و تحویل سریع سفارش جم شما، امر خرید را برای هموطنان عزیزمان تسهیل کرده ایم.

خرید الماس جم Garena Free Fire سایت معتبر موجو شاپ

برای خرید جم برای شما، نیازمند این هستیم که حتما اکانت شما بر روی فیسبوک یا اکانت Vk ذخیره یا سینک شده باشد. توجه کنید که اگر از قسمتOther ways to login در بازی حضور دارید، یعنی بازی شما به عنوان مهمان طلقی شده و به این معناست که اکانتتان ذخیره نیست. بنابر این قبل از سفارش جم Gem بازی فری فایر حتما اکانت خود را بر روی فیسبوک یا VK ذخیره کنید. برای انجام این کار از تنظیمات بازی فیسبوک و یا Vk را Bind کنید تا اکانتتان ذخیره شود و سپس با درج اطلاعات درست اقدام به خرید الماس فری فایر خود کنید.
سفارشات جم Gem بازی فری فایر در کمتر از 20 دقیقه انجام خواهد شد. برای پاسخگویی به هرگونه سوال درباره خرید جم فری فایر با پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول خرید جم بازی فری فایر

1. بعد از خرید جم بازی فری فایر، اکانت بازی من در چه مدتی شارژ میشود؟

پاسخ : بعد از خرید و دریافت شماره سفارش ، اکانت شما در کمتر از 10 دقیقه شارژ خواهد شد.

2. آیا قبل و بعد از خرید؛ پشتیبانی سایت آماده پاسخگویی به سوالات من میباشد؟

پاسخ : بله. در صورت نیاز میتوانید با شماره های پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

3. ساعات تکمیل سفارش و پاسخگویی سایت موجو شاپ چگونه است؟

پاسخ : تیم موجو شاپ ، 24 ساعته حتی در روز های تعطیل سفارش خرید جم بازی شما را انجام داده و پاسخگوی تمام سوالات شما خواهد بود.

4. چطور به سایت موجو شاپ اعتماد کنیم؟

پاسخ : سایت موجو شاپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی معتبر 2 ستاره و همچنین ثبت شده در ساماندهی میباشد.

لذت خرید سریع جم بازی و پشتیبانی 24 ساعته در سایت موجو شاپ

اگر از بازیکنان جدید بازی فری فایر میباشید، پیشنهاد میکنیم متن زیر را مطالعه کنید.

بررسی تخصصی و کامل بازی فری فایر

بازی محبوب و پرطرفدار فری فایر (FREE FIRE) که توسط استودیو نام آشنای GARENA INTERNATIONAL I PRIVATE LIMITED طراحی و منتشر شده تا امروز بیش از ۵۰۰ میلیون بار در سراسر جهان دانلود و اجرا شده است، لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های اندرویدی که دارای اندروید 4.0.3 به بالا هستند میتوانند این بازی را بر روی دستگاه هوشمند خود اجرا کنند، ما در ادامه قصد داریم در رابطه با داستان و نحوه اجرای بازی فری فایر صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

گیم پلی بازی فری فایر

داستان بازی فری فایر (FREE FIRE) بدین شکل است که شما با یک سقوط آزاد وارد بازی خواهید شد. شما در یک جزیره دور افتاده هستید و باید برای زنده ماندن تلاش کنید.

علاوه بر شما دیگر کاربران نیز در چنین شرایط مشابهی در همان جزیره فرود خواهند آمد و تمامی امکانات و سلاح هایی که شما برای زنده ماندن در اختیار دارید، در اختیار آنها نیز قرار دارد بنابراین نکته ای که باید بسیار به آن توجه کنید این است که از تاکتیک و استراتژی خاصی برای زنده ماندن استفاده کنید.

نکته ای که باید بسیار به آن توجه کنید این است که با هر بار آسیب دیدن و یا مورد حمله واقع شدن توسط دشمنان جان های ذخیره خود را از دست خواهید داد و شما می توانید تنها با کلیک کردن بر روی Medkit جان‌های از دست داده خود را برگردانید.

جزیره دور افتاده

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم هنگامی که شما در این جزیره دور افتاده قرار خواهید گرفت امکاناتی در اختیار شما قرار داده می شود این امکانات وسایل نقلیه و یا به عبارتی ماشین ها و موتورسیکلت ها می باشند که شما با توجه به امتیازات خود میتوانید هر یک از آنها را انتخاب کنید و بازی را به واسطه آنها ادامه دهید.

اجرای بازی فری فایر شما باید در جزایر مختلفی فرود بیاید اما نقطه مشترک بین تمام این جزایر این است که تا نتوانید امتیاز لازم را کسب کنید نمی توانید به جزیره بعدی بروید.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر شما از کاربران حرفه ای بازی (FREE FIRE) نیستید در ابتدا بهتر است در جزیره فرود بیاید که تعداد افراد کمتری در آن جزیره حضور دارند زیرا در این حالت شما می توانید با تمامی چیزهایی که برای زنده ماندن لازم است آشنا شوید همچنین می‌توانید کارکردن با تمامی سلاح ها را نیز یاد بگیرید.

مهم ترین نکته بازی فری فایر

اما مهمترین نکته ای که در طول اجرای بازی FREE FIRE باید به آن توجه کنید کوله‌پشتی است که شما در اختیار دارید، هر آنچه را که به دست می آورید و تمامی سلاح های شما به علاوه یک جعبه کمک های اولیه در این کوله پشتی قرار دارد که می تواند در مواقع لازم به شما کمک بسیار زیادی کند بنابراین شما باید نحوه استفاده از تجهیزات که درون کوله‌پشتی خود دارید را نیز یاد بگیرید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم شما به جزایر مختلفی در طول اجرای بازی بروید و که تنها بازمانده جزیره شما باشید، در حال جزیره قرار می گیرید آیتم های مختلفی نیز در آن جزیره قرار داده شده که شما با جمع آوری آنها می توانید تمامی داشته ها و توانایی های خود را ارتقا دهید.

یکی از این آیتم ها که جمع‌آوری آن می‌تواند در ارتقای توانایی های شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد قارچ هایی است که شما در هر جزیره می توانید آنها را ببینید، این قارچ ها علاوه بر اینکه می‌توانند باعث ارتقاء سطح توانایی های شما شوند کنترل از دست دادن جان های شما نیز بسیار تاثیرگذار هستند.

گرافیک و صداگذاری

و در آخر شاید بهتر باشد در رابطه با گرافیک و صداگذاری بازی فری فایر صحبت کنیم، گرافیک این بازی از سطح بسیار خوبی برخوردار است اما در برخی از مکان‌ها گرافیک بازی کمی ضعیف عمل می کند.

اگر بخواهیم در رابطه با صدا گذاری و جلوه های صوتی این بازی صحبت کنیم باید بگوییم که به تمامی جزئیات به خوبی اشاره شده و بازی (FREE FIRE) از یک صداگذاری بسیار خوب برخوردار است.

 

https://mojoshop.ir/product-category/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%ac%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%81%d8%b1%db%8c-%d9%81%d8%a7%db%8c%d8%b1-free-fire/

  • هرمان یوسفی
  • ۰
  • ۰

شب گذشته سامسونگ از نسل جدید سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی به نام ISOCELL GN1 رونمایی کرد. این اولین سنسور سامسونگ محسوب می‌شود که به‌طور همزمان از قابلیت فوکوس خودکار dual-pixel و ترکیب پیکسل Tetracell پشتیبانی می‌کند که این یعنی سنسور مذکور هم در محیط‌های کم‌نور عکس‌های باکیفیتی را ثبت می‌کند و هم در زمینه‌ی سرعت فوکوس خودکار حرف زیادی برای گفتن دارد.

سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ با ترکیب ۴ پیکسل مجاور می‌تواند عکس‌های ۱۲.۵ مگاپیکسلی ثبت کند.

اندازه هر پیکسل این سنسور ۱.۲ میکرومتر است که این یعنی پیکسل‌های موردنظر بزرگ‌تر از پیکسل‌های موجود در بسیاری از سنسور‌های رزولوشن بالا هستند. رقیب اصلی این سنسور، سنسور دوربین IMX689 سونی است که در گوشی‌هایی مانند اوپو فایند ایکس ۲ پرو مورد استفاده قرار گرفته و از رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی و پیکسل‌های ۱.۲۲ میکرومتری بهره می‌برد. به صورت پیش‌فرض، سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ با ترکیب ۴ پیکسل مجاور می‌تواند عکس‌های ۱۲.۵ مگاپیکسلی ثبت کند و در چنین حالتی، اندازه هر پیکسل به‌صورت نرم‌افزاری به ۲.۴ میکرومتر می‌رسد.

پشتیبانی از فوکوس خودکار dual-pixel از این جهت اهمیت دارد که سامسونگ اخیرا در این زمینه انتقادات زیادی را برانگیخته است. گلکسی اس ۲۰ اولترا از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که سنسور مذکور فاقد تکنولوژی dual-pixel است و به همین خاطر بابت عملکرد ضعیف فوکوس خودکار این دوربین، انتقادات متعددی مطرح شده است.

در هر صورت، این سنسور جدید سامسونگ حداقل بر روی کاغذ امکانات مناسبی دارد و باید ببینیم در عمل هم می‌تواند توجه کاربران را جلب کند یا نه. به گفته سامسونگ، تولید انبوه سنسور ISOCELL GN1 از ماه جاری آغاز می‌شود و این یعنی به زودی گوشی‌های مبتنی بر آن روانه‌ی بازار خواهند شد.

 

https://www.digikala.com/mag/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b3%d9%86%d8%b3%d9%88%d8%b1-50-%d9%85%da%af%d8%a7%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84%db%8c/

  • هرمان یوسفی
  • ۰
  • ۰

از کجا یوسی معتبر بخریم و سایت معتبر خرید یوسی کجاست ؟

خرید آسان و معتبر یوسی UC پابجی در سایت موجو شاپ

پابجی موبایل جهت پیشرفت سریعتر و دریافت اسکین های زیبا، خرید یوسی را برای کاربران میلیونی خود فراهم کرده است. شما عزیران با خرید UC PUBG Mobile از سایت معتبر موجو شاپ که دارای نماد اعتماد میباشد، بازی خود را شارژ کرده و از امکانات آن بهره ببرید و به قابلیت های بیشتر و جدیدتر این بازی دسترسی پیدا کنید. تهیه یوسی UC پابجی برای مشتریان با بهترین قیمت ممکن و تحویل سریع آن،یکی از خدماتی است که موجو شاپ در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

پاسخ به سوالات خرید

1. بعد از خرید یوسی بازی پابجی موبایل ، اکانت بازی من در چه مدتی شارژ میشود؟

پاسخ : بعد از خرید یوسی و دریافت شماره سفارش ، اکانت شما در کمتر از 10 دقیقه شارژ خواهد شد.

2. آیا قبل و بعد از خرید یوسی ؛ پشتیبانی سایت آماده پاسخگویی به سوالات من میباشد؟

پاسخ : بله. در صورت نیاز میتوانید با شماره های پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

3. ساعات تکمیل سفارش یوسی پابجی و پاسخگویی سایت موجو شاپ چگونه است؟

پاسخ : تیم موجو شاپ ، 24 ساعته حتی در روز های تعطیل سفارش خرید یوسی UC شما را انجام داده و پاسخگوی تمام سوالات شما خواهد بود.

4. چطور به سایت موجو شاپ اعتماد کنیم؟

پاسخ : سایت موجو شاپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی معتبر 2 ستاره و همچنین در ستاد ساماندهی ثبت شده است.

لذت خرید سریع یوسی بازی پابجی و پشتیبانی 24 ساعته در سایت موجو شاپ

خرید UC بازی جذاب و مهیج پابجی موبایل

پابجی Pubg Mobile یک بازی جذاب و چند کاربره ی آنلاین، که توسط استودیوی خوش نام بلو هول ساخته شده است. این بازی مهیج توانست به بهترین بازی موبایل در سال 2018 تبدیل شود و تا به امروز حدود 400 میلیون بازیکن دارد. هنانطور که میدانید پابجی موبایل برای پیشرفت بازیکنان و خرید های اسکین و رویال پس، خرید درون برنامه ای به نام یوسی UC را از همان ابتدا در نظر گرفته است.
شما علاقه مندان پابجی موبایل جهت تهیه یوسی بازی، اکنون میتوانید در بسته بندی های مختلف 60 یوسی تا 8100 یوسی سفارش خود را با موفقیت ثبت کنید. هم اکنون مفتخریم با ارائه بهترین قیمت و تحویل سریع سفارش یوسی، امر خرید را برای شما مشتریان گرامی تسهیل کنیم. سفارش شما در کمتر از 20 دقیقه و تضمین بهترین قیمت انجام خواهد شد.

خرید یوسی UC پابجی موبایل با مناسب ترین و بهترین قیمت

پابجی موبایل اندروید و آیفون گیم جدید ، مهیج و خارق العاده در سبک بازی های بتل رویال یا اکشن_بقا میباشد. در گیم پلی پابجی موبایل 100 پلیر در یک نقشه اصلی 8 در 8 کیلومتر و نقشه های دیگر مثل سانهوک 4 در 4 کیلومتر، قرار میگیرند. در پابجی موبایل آن کسی برنده میشود که تا آخر بازی بتواند زنده بماند. بازی شگفت انگیز Pubg Mobile با تنوع بسیار بالایی از اسلحه ها و اسکین های زیبایی که با خرید یوسی UC پابجی موبایل به دست می آوردید، بازی خود را بسیار زیبا و جذاب تر از قبل میکنید.

خوشبختانه بازی پرطرفدار پابجی موبایل، هر دوماه یکبار سیزن جدیدی را منتشر کرده و به همین سبب اسکین های جدید و زیباتر را برای کاربران خود فراهم میکند. استفاده از این اسکین ها نیازمند خرید رویال پس یا آپگرید خرید الایت و الایت پلاس پابجی موبایل فراهم میشود. همچنین با استفاده از UC یوسی میتوانید جعبه های قسمت Shop را باز کنید و اسکین های کمیاب و شگفت انگیزی را دریافت کنید.

 

اگر از بازیکنان جدید این بازی میباشید، پیشنهاد میکنیم متن را زیر مطالعه کنید.

بررسی تخصصی و کامل بازی محبوب پابجی

بازی هیجان انگیز و منحصر به فرد پابجی موبایل (PUBG MOBILE) که توانسته چند جایزه معتبر را دریافت کند توسط استودیوی بازی سازی Tecent Games طراحی و منتشر شده و تا به امروز توانسته طرفداران بسیار زیادی پیدا کند، طراحی این بازی نسبت به دیگر بازی های اکشن که تا به امروز برای دستگاه اندرویدی منتشر شده ، متفاوت تر است و همین تفاوت باعث شده که تا به امروز بیش از ۵۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان بازی پابجی موبایل را دانلود کنند، با ما همراه باشید تا در رابطه با این بازی صحبت کنیم و اطلاعاتی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

در ابتدا باید بگویم که شما برای اجرای بازی پابجی موبایل به اتصال اینترنت نیاز دارید تا بتوانید با دیگر کاربران در سراسر جهان به رقابت بپردازید.

داستان بازی بدین شکل است که شما به عنوان یک سرباز وارد بازی می شوید و باید در رقابت های گروهی چند نفر شرکت کنید و دیگر کاربران را از دور رقابت ها حذف کنید. در این بازی شما می توانید در حالت های مختلفی بازی را اجرا کنید، که در هر حالت شما با چالش های بسیار زیادی روبه رو خواهید شد.

 

تشکیل تیم (اسکواد)

شما می توانید تیم خود را تشکیل داده و سپس با هم‌تیمی‌های تا وارد بازی شوید و یا اینکه دوستان خود را دعوت کنید که با شما همگروه شوند. لازم به ذکر است که شما می توانید علاوه بر اجرای بازی به صورت گروهی بازی را به صورت تک نفره نیز اجرا کنید.

نکته دیگر اینکه در طول اجرای بازی پابجی موبایل (PUBG MOBILE) شما می توانید بازی را علاوه بر اینکه در حالت های مختلف اجرا کنید در مکان های متفاوت و یا به عبارتی در مپ های متفاوتی بازی را اجرا کنید، که در هر یک از این مپ ها چالش هایی برای شما و دیگر کاربران در نظر گرفته شده از طرف دیگر هر یک از مپ های بازی پابجی موبایل دارای ویژگی ها و امکانات خاص خود می باشد.

سلاح های بازی پابجی موبایل

اگر بخواهیم در رابطه با سلاح های بازی پابجی موبایل صحبت کنیم، باید بگویم که در بازی پابجی موبایل سلاح های بسیار متنوعی وجود دارد که به طبع یکی از آنها دارای قدرت خاصی می باشد همچنین شما برای استفاده از هر یک از آنها باید به یک امتیاز خاص دست پیدا کرده باشید.
همان طور که پیشتر گفتیم در طول اجرای در این بازی شما می توانید مپ های مختلفی را انتخاب کنید و سپس بازی را اجرا کنید، لازم به ذکر است که در هر یک از این مپ ها شما می توانید از وسایل نقلیه متفاوتی نیز استفاده کنید.

گرافیک و صداگذاری

و در نهایت نباید از گرافیک و صداگذاری این بازی جذاب غافل شد!

بازی محبوب و پرطرفدار پابجی موبایل (PUBG MOBILE) دارای گرافیک و صداگذاری بسیار خوبی می باشد، گرافیک سه بعدی این بازی جذابیت آن را در نزد کاربران چندین برابر کرده، همه چیز بسیار واقع گرایانه طراحی شده و به تمامی جزئیات در هر مکانی به خوبی توجه شده است.
موسیقی و صداگذاری بازی مذکور نیز به همین شکل بوده، تمامی جزئیات در طول اجرای بازی اشاره شده یعنی شما به راحتی می توانید صدای پای هم تیمی‌های خود و یا دشمنان خود را بشنوید.

استفاده از هدفون

اگر می‌خواهید از اجرای بازی پابجی موبایل لذت بیشتری ببرید، پیشنهاد ما به شما این است که در هنگام اجرای این بازی از هدفون استفاده کنید.

و در آخر باید بگوییم که تمامی طراحان و توسعه دهندگان بازی پابجی موبایل در تلاشند که طرفداران این بازی را حفظ کنند زیرا در هر بروزرسانی جدیدی که از این بازی منتشر می شود کاربران می توانند مجموعه ای از امکانات و قابلیت های ویژه جدیدی را در بازی مشاهده کنند.

 

https://mojoshop.ir/product-category/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%db%8c%d9%88%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%be%d8%a7%d8%a8%d8%ac%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

  • هرمان یوسفی
  • ۰
  • ۰

فصل اول سال ۲۰۲۰ بدترین سال برای گوشی‌های هوشمند در تاریخ بود که البته پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم سال جاری وضعیت بدتر خواهد شد. اما ظاهرا در میان تمام ضرر و زیان‌هایی که شرکت‌های بزرگ و مطرح سازنده گوشی‌های هوشمند متحمل شدند، یک شرکت در اروپای غربی موفقیت بزرگی بدست آورد و آن شرکت نه سامسونگ بود و نه اپل و هواوی؛ همانطور که احتمالا حدس زده‌اید، شیائومی تنها شرکتی بود که توانست حتی کرونا را هم شکست دهد!

با توجه به آماری که منتشر شد، شیائومی توانست بالاتر از HMD و پایین‌تر از هواوی، اپل و سامسونگ، در رتبه ۴ قرار گیرد اما این همه ماجرا نیست. شیائومی ۱۰ درصد از سهم بازار را در نیمه اول سال جاری در اختیار داشت اما رشد سالانه آن تقریبا به ۸۰ درصد رسید. این در حالی است که اگرچه سهم هواوی از بازار ۱۸ درصد بود اما شاهد کاهش رشد سالانه این شرکت تا ۴۰ درصد بودیم و این یعنی اگر همچنان چنین درصدهایی باقی بماند قطعا شیائومی جای هواوی را تصاحب خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید: سامسونگ گلکسی A51 پرفروش‌ترین گوشی اندروید در فصل اول سال ۲۰۲۰

به گزارش موسسه Canalys، شیائومی اکنون در کشور اسپانیا برند اول است و به سمت موفقیت‌های بزرگ‌تر قدم بر می‌دارد. هرچند در حال حاضر به طور کلی سه شرکت برتر در زمینه فروش گوشی‌های هوشمند سامسونگ اپل و هواوی هستند اما همه این شرکت‌ها با کاهش شدیدی در زمینه فروش در کشور اسپانیا مواجه شدند جز شیائومی که توانست رشد سالانه خود را به ۴۶ درصد برساند.

جالب اینجاست اوپو توانست در کشور اسپانیا به رشد حیرت‌انگیز ۱۰۲۴ درصدی دست پیدا کند که البته گفته می‌شود بخش بزرگی از آن نه به خاطر خود اوپو بلکه به خاطر عملکرد فوق‌العاده ریلمی بوده. شما عزیزان می‌توانید عملکرد شرکت‌های مختلف را در جدول زیر در کشور اسپانیا مشاهده کنید.

 

بیشتر بخوانید: آیا خرید گلکسی اس ۱۰ در سال ۲۰۲۰ را منطقی می‌دانید؟

شیائومی در ایتالیا و فرانسه به ترتیب ۳۰۶ و ۸۳ درصد رشد سالانه را تجربه کرد و در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفت. جالب خواهد بود بدانیم برای ادامه سال تا چه حد این آمار و ارقام دستخوش تغییرات می‌شود چون شیائومی اکنون از سری می ۱۰ خود نیز رونمایی کرده که برخلاف سیاست‌های همیشگی این شرکت از قیمت بالایی برخوردارند. اما غول چینی در بخش میان‌رده از بین گوشی‌های سری ردمی نوت ۹ و می ۱۰ لایت محصولات زیادی دارد که کاربران می‌توانند آن‌ها را با قیمت فوق‌العاده مناسبی خریداری کنند.

در کشورهای اروپایی گزینه‌های گسترده‌ای برای انتخاب از بین برندهای شیائومی، هواوی، اوپو/ریلمی وجود دارد اما اینطور که به نظر می‌رسد شیائومی در مسیر متفاوتی به نسبت این برندها در حال حرکت است. همان مسیری که سال‌ها قبل هواوی آن را پیمود و و چه بسا اگر تحریم‌ها وجود نداشتند اکنون جدول پرفروش‌ترین‌ها را با ترتیب دیگری مشاهده می‌کردیم.

با این حال فکر می‌کنید شیائومی در حال تبدیل شدن به یک هواوی دیگر است؟ یا سیاست‌ها و اقدامات این شرکت را کاملا مجزا از بزرگ‌ترین فروشنده گوشی در کشور چین می‌دانید؟

  • هرمان یوسفی
  • ۰
  • ۰

اپل عموما به عنوان شرکت سازنده محصولات گران‌قیمت شهرت دارد. اگرچه چنین رویکردی تأثیر منفی بر کسب‌وکار این شرکت نداشته است، اما افراد زیادی می‌گویند که اپل باید قیمت محصولات خود را کاهش دهد یا تعدادی محصولات ارزان‌تر را عرضه کند. این شرکت مدتی قبل با عرضه نسل جدید آیفون SE چنین کاری را انجام داد. این گوشی که از یکی از بهترین تراشه‌های موبایل موجود در بازار بهره می‌برد، فقط ۳۹۹ دلار قیمت دارد.

اما در این مطلب ما نمی‌خواهیم در مورد ویژگی‌ها و امکانات آیفون SE جدید صحبت کنیم. بلکه می‌خواهیم این بحث را مطرح کنیم که آیا اپل با عرضه آیفون SE جدید که قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به خانواده آیفون ۱۱ دارد، به ضرر خود عمل کرده است؟ کاربران زیادی طی سال‌های گذشته خواسته خود را مبنی بر معرفی یک آیفون ارزان‌قیمت مطرح کرده‌اند، آیا اپل با گوش دادن به حرف این افراد مرتکب اشتباه شده است؟ ما این‌طور فکر نمی‌کنیم و در ادامه به تشریح این موضوع می‌پردازیم.

آیفون SE جدید یک ضربه به گوشی‌های میان‌رده اندرویدی است

 

پیکسل ۳a از جمله‌ گوشی‌های میان‌رده اندرویدی است

آیفون SE جدید قیمت بسیار پایینی دارد زیرا اپل می‌خواهد آن را از سایر آیفون‌ها متمایز کند. این گوشی در رده جداگانه‌ای قرار دارد و هدف اصلی آن رقابت با گوشی‌های اندرویدی با قیمت حدودا ۴۰۰ دلاری است.

در نگاه اول، آیفون SE تازه‌نفس تفاوت بسیار زیادی با گوشی‌های میان‌رده اندرویدی دارد. گوشی‌های اندرویدی موجود در این محدوده قیمت، معمولا از نمایشگرهای بزرگ، باتری‌های غول‌پیکر و دوربین‌های سه‌گانه یا چهارگانه بهره می‌برند. پس آیفون SE چگونه می‌تواند با آن‌ها رقابت کند؟ با ارائه‌ی مشخصه‌ای که هیچ‌کدام از آن‌ها ندارند و این مشخصه، سیستم‌عامل iOS است.

یکی از مهم‌ترین ضعف‌های گوشی‌های اندرویدی بحث آپدیت نرم‌افزاری است. در این زمینه به گوشی‌های پرچم‌دار توجه بیشتری می‌شود ولی آن‌ها هم در بیشتر مواقع در بهترین حالت تا دو سال نسخه جدید اندروید را دریافت می‌کنند. اما آیفون‌ها چنین مشکلی ندارند و آیفون SE جدید به احتمال زیاد iOS 17 و حتی شاید iOS 18 را هم دریافت کند.

علاوه بر این، در حال حاضر میلیون‌ها کاربر موجود در اکوسیستم اپل سال‌ها منتظر عرضه یک آیفون مقرون به صرفه بوده‌اند و چنین محصولی بدون شک توجه آن‌ها را جلب می‌کند. همچنین قیمت مناسب آیفون SE بسیاری از کاربران گوشی‌های اندرویدی را وسوسه می‌کند که وارد اکوسیستم اپل شوند.

ضررهای ناچیز در مقابل سودهای هنگفت

 

البته، در این میان کاربرانی هم هستند که اگر آیفون SE جدید وجود نداشت، یک آیفون گران‌تر می‌خریدند. در چنین مواردی، اپل در واقع ضرر می‌کند. با این حال، میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان وجود دارند که سال‌هاست از آیفون قدیمی خود استفاده می‌کنند زیرا مثلا از قیمت آیفون‌های جدید ناراضی هستند یا از طراحی آن‌ها رضایت ندارند. برای این افراد، نسل جدید آیفون SE یک فرصت ایدئال برای ارتقای گوشی پدید آورده است. البته مطمئنا بسیاری از این افراد هم تا چند سال آینده از این آیفون SE استفاده خواهند کرد، اما در هر صورت اپل در حال حاضر با فروش گسترده این گوشی می‌تواند درآمد خود را افزایش دهد.

همچنین باید به وضعیت جدید پیش آمده برای بازار موبایل هم اشاره کنیم. با توجه به اینکه میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان شغل خود را از دست داده‌اند و باید در هزینه‌های زندگی صرفه‌جویی کنند، پس چنین افرادی هنگام خرید گوشی جدید ترجیح می‌دهند گوشی ارزان‌تر ولی باکیفیتی را خریداری کنند.

نسل جدید آیفون SE تجربه متفاوتی را ارائه می‌دهد

 

اگرچه نسل جدید آیفون SE از جدیدترین تراشه اپل و آخرین نسخه iOS بهره می‌برد، ولی از طرف دیگر فاقد سیستم فیس آی‌دی است و از دوربین تله‌فوتو یا اولترا واید هم بهره نمی‌برد. با این حال، برای بسیاری از کاربران اساسا چنین ویژگی‌هایی اهمیتی ندارد و این افراد صرفا می‌خواهند با خیال راحت و بدون برخورد با مشکل خاصی برای چند سال از گوشی خود استفاده کنند. از آنجایی که این گوشی از تراشه جدید اپل بهره می‌برد و تا چند سال به‌روزرسانی iOS را دریافت می‌کند، برای چنین افرادی یک گوشی ایدئال محسوب می‌شود. همچنین باید به اندازه کوچک‌تر نمایشگر این گوشی در مقایسه با بسیاری از گوشی‌ها اشاره کنیم که البته افراد زیادی نمایشگرهای کوچک‌تر را ترجیح می‌دهند.

تمام این تفاوت‌ها، ما را به نکته نهایی این مطلب می‌رساند:

آیفون SE جدید هاله‌ی متفاوتی دارد

چه خوشمان بیاید چه نیاید، میلیون‌ها کاربر هر ساله جدیدترین آیفون را خریداری می‌کنند تنها به این دلیل که جدیدترین آیفون است. برای این افراد، مشخصات و حتی قیمت اهمیت زیادی ندارد و فقط می‌دانند که باید آیفون جدید را در دست بگیرند. به لطف بازاریابی هوشمندانه اپل، کمی پس از عرضه آیفون‌های جدید، افراد زیادی از طراحی آن‌ها خبر پیدا می‌کنند و این یعنی همه می‌دانند که آیا شما مالک آیفون جدید هستید یا نه.

بهره‌گیری از جدیدترین و گران‌ترین آیفون نوعی اعتبار برای فرد موردنظر به همراه می‌آورد ولی برای آیفون SE شاهد چنین موضوعی نخواهیم بود. این گوشی در نهایت یک آیفون ارزان‌قیمت است و به همین خاطر نمی‌تواند توجه افرادی را جلب کند که با استفاده از آیفون قصد دارند نوعی اعتبار برای خود ارائه کنند.

روی هم رفته، هر آیفون جدیدی می‌تواند فروش دیگر آیفون‌ها را تحت تأثیر قرار دهد و آیفون SE تازه‌نفس با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارد، بدون شک می‌تواند بخش قابل توجهی از سهم بازار آیفون ۱۱ را از آن خود کند. اما همان‌طور که گفتیم، بسیاری از کاربران کماکان ترجیح می‌دهند آیفون‌های پرچم‌دار را خریداری کنند ولی آیفون SE جدید علاوه بر اینکه می‌تواند توجه کاربران اندرویدی طرفدار گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه را جلب کند، بلکه مورد توجه افراد دارای قدرت خرید پایین هم قرار می‌گیرد. به همین خاطر این گوشی با فروش بالا می‌تواند درآمد اپل را افزایش دهد و در نهایت این موضوع برای اپل مانند تمام شرکت‌ها بیشترین اهمیت را دارد.

  • هرمان یوسفی
  • ۰
  • ۰

آموزش ذخیره کردن بازی کال آف دیوتی موبایل

آموزش سیو یا ذخیره کردن بازی کال آف دیوتی موبایل بر روی اکتیویژن (کالاف دیوتی اکانت) و فیسبوک آسان و سریع.

بسیاری از بازیکنان بازی کال اف دیوتی نسخه موبایل، روش ذخیره کردن بازی خود بر روی فیسبوک Activision را نمیدانند.

خب جای هیچ نگرانی نیست!

در این متن به شما آموزش مرحله به مرحله سیو کردن بازی Call Of Duty Mobile را آموزش خواهیم داد.

 مراحل را لطفا با دقت و همراه با من انجام دهید:

در ابتدا حتما فی–ل-ت_ر شکن خود را روشن کنید تا مشکلی در روند ذخیره اکانت بازی نداشته باشید.

1. از طریق مهمان (گست) وارد اکانت بازی خود شوید.

2. بر روی تنظیمات کلیک کنید.

3. در بالای صفحه بر روی گزینه LINK کلیک کنید.

4. اگر میخواهید بازی خود را بر روی کال اف دیوتی اکانت سیو کنید بر روی لوگوی آن بزنید. یا اگر میخواهید بر روی فیسبوک سیو کنید بر روی لوگوی فیسبوک بزنید.

5. اگر میخواهید روی اکتیویزن (کالاف دیوتی اکانت) ذخیره کنید باید یه جیمیل و رمز صحیح همان جیمیل را در این قسمت وارد کنید.

(یا اگر میخواهید روی فیسبوک سیو کنید، اطلاعات شماره یا جیمیل و پسوورد فیسبوک را وارد کنید.

6. بعد از وارد کردن اطلاعات بر روی لوگین کلیک کنید.

( در صفحه اکتیویزن روی OK کلیک کنید)

7. اکانت شما ذخیره شد. برای اطمینان از فرایند ذخیره، یک بار از اکانت خارج شوید (لوگ اوت) کنید.

8. سپس دوباره با اطلاعات جدید خود لوگین کنید.

9. تبریک میگوییم . اکانت شما با موفیقت ذخیره شد.

مزایای ذخیره کردن اکانت بر روی اکتیویژن یا فیسبوک:

1. با این کار شما میتوانید با دستگاه دیگری وارد بازی خود شوید یا اگر گوشی جدیدی خریدید بتوانید بازی خود را ادامه دهید.

2. در زمانی که شما نیاز به خرید سی پی کالاف دیوتی داشته باشید دچار مشکل نخواهید شد.

3.  زمانی که اکانت شما بر روی مهمان یا گست سیو شده است، احتمال دارد شما بازی را از گوشی خود پاک کنید یا دیتای بازی را به اشتباه پاک کنید. در این صورت بهتر است اکانت شما بر روی اکتیویزن ذخیره شده باشد.

4. به راحتی برای اکانت خود میتوانید پرمیوم پس کالاف دیوتی و پرمیوم پس پلاس کالاف دیوتی را خریداری کنید.

سوالات شما درباره عدم ذخیره شدن اکانت بر روی فیسبوک و اکتیویژن

1. در قسمت Linked یکی از گزینه های فیسبوک یا کال اف دیوتی برای من نمایش داده میشود. مشکل چیست؟

پاسخ : مشکل شما به این معناست که اگر فقط فیسبوک را به شما نمایش میدهد، یعنی اکانت شما قبلا بر روی کال اف دیوتی اکانت سیو شده است. همچنین اگر فقط کال اف دیوتی اکانت را به شما نمایش میدهد و خبری از فیسبوک نیست، یعنی اکانت شما قبلا بر روی فیسبوک ذخیره شده است.

2. مراحل بالا رو انجام دادم ولی ارور داد و نشد.

پاسخ : ابتدا دقت کنید فی–ل_ت-ر شکن خود را قبل از انجام مراحل روشن کرده باشید. اگر مراحل بالا را با دقت و مرحله به مرحله انجام نداده باشید، اکانت شما ذخیره نشده و باید بازی را با جیمیل جدید سیو کنید.

3. مراحل رو کامل رفتم ولی لحظه اخر ارور داد. مشکل چیه ؟

پاسخ : حتما از اتصال اینترنت پر سرعت خود مطمئن شوید و اگر به اینترنت خوبی دسترسی ندارید صبر کنید تا در شرایط بهتر اینترنت خود، مراحل بالا را انجام دهید.

4. آیا میتونم اکانتمو روی اکتیویزن و فیسبوک (هر دو) همزمان سیو کنم.

پاسخ : بله. میتوانید روی هر دو ذخیره کنید و در صورت تمایل با هر کدام لوگین کنید.

5. هنگام ذخیره اکانتم مشکل دیگری دارم، چطور مطرح کنم و کمک بگیرم؟

پاسخ : شما میتوانید در قسمت نظرات همین پست، مشکل خود را بیان کنید و پاسخ خود را دریافت کنید.

در آخر :

تیم موجو شاپ با ارائه بهترین خدمات خرید CP بازی و آموزش های بازی کالاف دیوتی موبایل، در کنار شما خواهد بود.

با مراجعه به بخش خرید سی پی بازی کالاف دیوتی، هر مقدار cp که میخواهید سفارش دهید.

سی پی CP در کمتر از 10 دقیقه برای اکانت شما شارژ خواهد شد.

پشتیبانی 24 ساعته خرید سی پی کال اف دیوتی موبایل در سایت موجو شاپ

 

https://mojoshop.ir/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B3%DB%8C%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84-%D8%A2%D9%81-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/

  • هرمان یوسفی
  • ۰
  • ۰

رونمایی جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های فرقه‌ی اساسین با اطلاعات زیادی از گیم‌پلی همراه نشده است. تنها شاهد یک تریلر سینمایی و انیمیشنی از بازی بوده‌ایم و گیم‌پلی Assassin’s Creed Valhalla را ندیده‌ایم. با این حال، سازندگان این بازی در چند روزی که از رونمایی آن می‌گذرد، مصاحبه‌های متعددی با خبرگزاری‌های مختلف داشته و درباره‌ی بخش‌های مختلف Assassin’s Creed Valhalla حرف زده‌اند.

خبرگزاری‌های مختلفی مثل آی‌جی‌ان، گیم اینفورمر، گیم‌اسپات و یوروگیمر مصاحبه‌های بزرگی با کارگردان، طراح ارشد و نویسنده‌ی Assassin’s Creed Valhalla ترتیب داده‌اند و هر کدام از این مصاحبه‌ها، اطلاعات جالبی چه از گیم‌پلی و چه از دنیای بازی ارایه می‌دهد. بر و بچه‌های آی‌جی‌ان هم اطلاعات این مصاحبه‌ها را خلاصه کرده و نکاتی که قرار است مستقیما در بازی با آن‌ها برخورد کنیم را گردآوری کرده‌اند.

در ادامه می‌توانید در بخش‌های مختلف، با اطلاعات جدیدی که از Assassin’s Creed Valhalla به دست آورده‌ایم، آشنا شوید.

بازی Assassin’s Creed Valhalla

گیم‌پلی و مبارزات بازی

  • سیستم مبارزه‌ی بازی کمی در مقایسه با دو قسمت قبل فرق کرده و دوباره طراحی شده است. سازندگان بازی این بار قصد داشته‌اند تا یک سیستم مبارزه با تمرکز روی شدت و قدرت هر ضربه، طراحی کنند.
  • بازی‌کننده‌ها این توانایی را دارند تا در مبارزات، اعضای بدن دشمنان را قطع کنند و توانایی انجام برخی از حرکات را از آن‌ها بگیرند.
  • با این که در بازی‌های قبلی امکان استفاده از دو سلاح به صورت همزمان، مثل دو شمشیر، وجود داشته، در Valhalla این قابلیت بسیار اهمیت پیدا می‌کند. در Valhalla تمرکز روی استفاده از دو سلاح به صورت همزمان بیشتر از گذشته است و بازی‌کننده‌ها این اجازه را دارند تا در هر دست سلاح مختلفی داشته باشند.
  • امکان استفاده از سپر در یک دست وجود خواهد داشت. در Origins امکان استفاده از سپر وجود داشت، ولی در Odyssey این قابلیت حذف شده بود.
  • هیدن بلید، سلاح معروف اساسین‌ها، در Valhalla حضور خواهد داشت.
  • پرتاب تبر، یکی از قابلیت‌های جدید حمله در بازی است.
  • بازی‌کننده‌ها با استفاده از کشتی وایکینیگی خود در دریا سفر می‌کنند.
  • می‌توان از داخل کشتی، قلعه‌هایی که در دوردست هستند را نشانه‌گذاری و سپس با ارتشی بزرگ از وایکینگ‌ها به سمت‌ها آن‌ها حمله کرد.
  • مبارزات بزرگ بخشی از داستان بازی خواهند بود. با این حال نمی‌دانیم که آیا از نظر روند، شبیه مبارزات بزرگ و ارتش‌های Odyssey هستند یا نه.
  • عناصر نقش‌آفرینی که در Origins به مجموعه اضافه شدند، مثل قابلیت گرفتن مهارت‌های مختلف و پیدا کردن تجهیزات، در Valhalla هم وجود خواهند داشت.
  • فعالیت‌های مختلفی در دنیای بازی وجود دارد، مثل شکار کردن، ماهی‌گیری، تاس بازی و مینی‌گیم‌هایی حول نوشیدنی‌های سالم و فرهنگی.
  • شخصیت اصلی بازی مثل قسمت‌های اخیر یک پرنده دارد. با این حال، به جای عقاب و شاهین، این پرنده یک کلاغ است.

بازی Assassin’s Creed Valhalla

دنیا و داستان بازی

  • از نظر داستانی، بازی در قرن نهم میلادی و در انگلستان رخ می‌دهد. داستان بازی بخشی از اتفاقات «عصر تاریکی» قرون وسطی را تعریف می‌کند؛ عصری که در آن پس از سقوط امپراطوری روم، شاهد افت فرهنگی و اقتصادی بزرگی در اروپای غربی بودیم.
  • نقش اصلی بازی «آیوور» (Eivor) نام دارد. او یک مبارز وایکینگ است که مردم خود را از نروژ به سمت انگلستان راهی می‌کند تا در آن جا مستقر شوند.
  • «شاه آلفرد»، شاه امپراطوری وسکس انلگستان، یکی از دشمنان آیوور و وایکینگ‌ها است که مقابل آن‌ها بلند می‌شود.
  • آلفرد در ابتدا از وایکینگ‌ها شکست می‌خورد، ولی سپس تلاش می‌کند تا انگلستان را متحد کند تا بتوانند وایکینگ‌ها را از سرزمین خود بیرون کنند.
  • آلفرد یکی از ضد قهرمان‌های بازی است، ولی ضد قهرمان اصلی و مرکزی بازی نیست.
  • قصه‌ی زمان حال ادامه خواهد داشت و آن هم ضد قهرمان خود را دارد. همچنین قصه‌ی «لیلا» که در Origins شروع شد و در Odyssey ادامه پیدا کرد، در Valhalla هم وجود خواهد داشت.
  • کمی که از ورود آیوور به انگلستان می‌گذرد، او با تعدادی از اساسین‌های انگلیسی برخورد می‌کند. البته در این زمان هنوز هم اساسین‌ها و تمپلارها، نام‌های قدیمی خود را که در Origins و Odyssey داشتند، به یدک می‌کشند؛ یعنی The Hidden Ones و Order of the Ancients.
  • نقشه‌ی نروژ به تدریج در داستان بازی معرفی خواهد شد و بازی‌کننده‌ها می‌توانند پس از خروج وایکینگ‌ها، به نروژ بازگردند. چهار پادشاهی انگستان یعنی «وسکس»، «نورثامبریا»، «انگلیا شرقی» و «مرشیا» هم دیگر نقشه‌های بازی هستند.
  • شهرهای اصلی بازی در انلگستان، «لندن»، «وینچستر» و «یورویک» هستند.
  • قرار است در Valhalla بخش زیادی از داستان کلی مجموعه را تمام کنند؛ طوری که در بازی ارجاع‌های مختلفی به دیگر قسمت‌ها و قصه‌های مجموعه وجود خواهد داشت.

بازی Assassins's Creed Valhalla

شخصی‌سازی و پایگاه اصلی بازی

  • مثل Odyssey می‌توان ابتدای بازی از بین شخصیت مرد و شخصیت زن، یکی را انتخاب کرد.
  • بازیگران شخصیت اصلی هر دو دانمارکی هستند و لهجه‌ی اصلی و صحیح را به اجرای خود آورده‌اند.
  • تجهیزات و آیتم‌های مختلف بازی قابلیت شخصی‌سازی بسیار بیشتری در مقایسه با دو بازی قبل دارند.
  • تک تک آیتم‌های بازی به صورت جداگانه طراحی شده و خاص هستند.
  • قابلیت‌های شخصی‌سازی ظاهری شامل مدل مو، خالکوبی، لباس و نقاشی‌های صورت است.
  • بازی‌کننده‌ها می‌توانند وایکینگ‌های مختلفی را خودشان طراحی کنند و در ارتش‌شان قرار دهند. می‌توان این وایکینگ‌ها را به صورت آنلاین با دوستان به اشتراک گذاشت.
  • بازی‌کننده‌ها در بازی یک روستا یا پایگاه برای خود و دیگر وایکینگ‌ها می‌سازند.
  • می‌توان این پایگاه را با ساختمان‌های مختلف، مثل آهنگری، پادگان، مغازه‌ی خالکوبی یا چیزهای دیگری پر کرد.
  • داستان بازی انتخاب‌های مختلفی را مقابل بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد؛ انتخاب‌هایی که ممکن است چه در دیالوگ‌ها یا چه در دیگر بخش‌های بازی صورت بگیرند و روند روابط سیاسی یا شخصی را مشخص کنند.
  • برای مثال می‌توان برای بهبود روابط قبیله‌های مختلف، ازدواجی بین آن‌ها برگزار کرد. شخصیت اصلی هم می‌تواند روابط نزدیکی با دیگر افراد برقرار کند.

 

مراحل توسعه‌ی بازی

  • استودیوی بازی «یوبی‌سافت مونترال» هدایت توسعه‌ی بازی را برعهده دارد و سازنده‌ی اصلی بازی است.
  • کارگردانی بازی به «اشرف اسماعیل» سپرده شده است. اسماعیل پیش از این کارگردان دو بازی Assassin’s Creed: Black Flag و Assassin’s Creed Origins را برعهده داشته است.
  • Valhalla اولین بازی مجموعه خواهد بود که روی ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن ۵ عرضه می‌شود.
  • بازی روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر و گوگل استیدیا هم عرضه خواهد شد.
  • یوبی‌سافت گفته که زمان عرضه‌ی نسخه‌های نسل بعد Assassin’s Creed: Valhalla وابسته به زمان عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعد است؛ طوری که در همان روز عرضه‌ی این کنسول‌های جدید، Valhalla هم روی آن‌ها عرضه خواهد شد.

بازی Assassin’s Creed Valhalla برای عرضه در پاییز امسال در نظر گرفته شده است.

 

https://www.digikala.com/mag/assassins-creed-valhalla-gameplay-story-details/

 

  • هرمان یوسفی
  • ۰
  • ۰

بهترین و معتبرترین سایت خرید جم هی دی

کمپانی بسیار پر طرفدار سوپرسل یکی دیگر از بازی های موفق شرکت معتبر و مشهور بازی محبوب هی دی Hay Day یک گیم در سبک جذاب در سبک کشاورزی است.

هی دی توانسته تبدیل یه یکی از بازی های پر طرفدار در سبک بازی های شبیه سازی و ویدیویی کشاورزی بشود.بازیکنان در بازی هی دی میتوانند مزرعه خود را مدیریت کنند.

بازی محبوب و فوق العاده هی دی مزرعه اندروید

جم بازی هی دی رو از کجا بخریم ؟

چطور جم بازی هی دی بخریم ؟


زمین های کشاورزی خود را آماده کنید.

با کاشت انواع محصولات کشاورزی – درختان – گل ها که در زمان رسیدن همه آنها فقط با لمس نوک انگشنانتان برداشت کنید. پرورش انواع حیوانات دوست داشتنی مانند گاو – گوسفند – خوک – مرغ و … حتی رفتن به دریا و ماهیگیری شروع به ساخت انواع غذا ها – کیک ها – ساندویچ – نان کنید. با فروش آنها بازهم مزرعه خود را بزرگتر کنید .

 

یکی از نکات جالب بازی هی دی این است که میتوانید محصولات خود را به دیگران بفروشید یا با کشتی آنها را صادر و تجارت خود را قویتر کنید. شما طرفداران بازی هی دی میتوانید هم اکنون سفارش بسته های gem بازی خود را در سایت موجو شاپ ثبت کنید. تحویل سفارش جم بازی hay day در کمتر از 1 ساعت برای اکانت شما انجام خواهد شد.

خرید ارزان جم بازی هی دی اندروید

بهترین روش خرید جم hay day

https://mojoshop.ir/product-category/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%ac%d9%85-%d9%88-%d8%b3%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%db%8c-%d8%af%db%8c/

  • هرمان یوسفی